Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. educatie
>
ahmas
>
b. methode
Content
VETO
A. Educatie
A. Onderwijskunde
B. Methode
Inleiding methode
1. Denkwijze
1.1 Hogere doelen
1.1.1 Kwalificeren
1.1.1.1 Beoordelen
1.1.2 Socialiseren
1.1.3 Persoonsvorming
1.1.4 Peda. opdracht
1.1.5 Maatsch. opdracht
2. Modelleringswijze
2.1 Onderwijs inrichten
2.1.01 OW-Context
2.1.02 Doel & Groep
2.1.03 Eindtermen
2.1.03.1 Voorbeelden
2.1.04 Aanbod
2.1.05 Leerstof
2.1.06 Werkvormen
2.1.07 Docent
2.1.08 Organisatie
2.1.09 Toetsing
2.1.10 Evaluatie
2.1.7.1 Uitgangspunten
2.1.7.3 Zinvol geheel
2.1.7.4 Principes
2.2 Leerlandsch.model
2.2.1 Routes
2.2.2 Flexibel
2.2.3 Leermenu
2.2.4 Diversiteit
2.2.5 Zelfstandigheid
2.2.6 Samenhang
2.2.7 Checklist
2.2.8 Voorbeeld
2.2.9 Achtergr.(LL)
2.2.9.1 Elementen
2.2.9.1.1 Basis
2.2.9.1.2 Bruggen
2.2.9.1.3 Polders
2.3 SECI-model
2.4 Nieuwe didactiek
2.4.1 Vrij reizen
2.4.1.1 Organisatie
2.4.2 Makelaar
2.4.3 Toetsen
2.4.4 Werkplekleren
2.4.5 Verb.curriculum
2.4.6 L.arrangement
2.4.6.1 Routes
2.4.6.2 Flexibel
2.4.6.3 Leermenu
2.4.6.4 Diversiteit
2.4.6.5 Zelfstandigheid
2.4.6.6 Onderdelen
2.4.6.8 Checklist
2.4.6.9 Voorbeeld
2.5 Ahmas-model
3. Werkwijze
3.1 Werkvormen
3.1.1 Het 4C/ID
3.1.1.1 Leertaken
3.1.1.2 Onderst.info
3.1.1.3 JIT
3.1.1.4 Deeltaken
3.1.1.5 Praktijk
3.1.2 VAL
3.1.2.1 VAL-inleiding
3.1.3 L.community
3.1.4 Persoonsgericht
3.1.4.1 Coaching
3.1.4.1.1 Coachvragen
3.1.4.2 Intervisie
3.1.4.2.1 Vijf stappen
3.1.4.2.2 Brainstorm
3.1.4.2.3 Roddelen
3.1.4.2.4 Balintmethode
3.1.4.2.5 Successen
3.1.4.3 Supervisie
3.1.4.4 Mentoraat
3.1.4.5 Bildung
3.1.4.6 Werkbegeleiding
3.1.4.7 Beoordelen
3.1.5 Pers.academies
3.1.5.01 Droom
3.1.5.02 Modulair
3.1.5.03 Totaalbeeld
3.1.5.04 Know how
3.1.5.05 Didact.content
3.1.5.06 Zelfonderwijs
3.1.5.07 Presentatie
3.1.5.08 MOOC(s)
3.1.5.09 Narrowcasting
3.1.5.10 Personaliseren
3.1.5.11 Kennisdeling
3.1.5.12 Substitutie
3.1.5.13 Integratie
3.1.5.14 Differentieren
3.1.5.15 Combineren
3.1.5.16 Beeldhouwen
3.1.5.17 Eigen kopie
3.1.6 Opleiden
3.1.6.1 Matching
3.1.6.1.1 Volwassenheid
3.1.6.1.2 Opleidersstijl
3.1.6.2 Teamwerk
3.1.6.2.1 Karakters
3.1.6.2.2 Fasering
3.1.6.3 Intake-gesprek
3.1.6.4 Intro.gesprek
3.1.6.5 Coaching
3.1.6.6 Ontwikkeling
3.1.6.6.1 GROW
3.1.6.7 Gereedschap
3.1.6.8 Verankering
3.1.6.9 Eigen positie
3.1.7 Kenniscreatie
3.1.7.1 Rolinversie
3.1.7.2 E-learning
3.1.7.2.1 Afweging
3.1.7.2.2 Aanpassingen
3.1.7.2.3 Chronologie
3.1.7.3 Best Practices
3.1.7.4 Ervaringsleren
3.17.5 Crea-docenten
3.2 Onderw.vaardigh.
3.2.1 Doc.vaardigh.
3.2.1.1 College
3.2.2 Instruct.vaardigh.
3.2.3 Struct.vaardigh.
3.2.5 Werkplek-leren
3.2.7 VETO-principe
3.3 Technieken
3.3.1 Probleemsturing
4. Beheerwijze
4.1 Org-educ. principes
4.1.1 Onderwijslijnen
4.1.1.1 Conceptueel
4.1.1.2 Trainingslijn
4.1.2 OW-methoden
4.1.3 Modulariteit
4.1.4 Sociale interactie
4.1.4.2 Interactie-model
4.1.5 Leerniveau
5. Ondersteuningswijze
5.1 Klassieke LM
5.2 Moderne LM
5.2 TEC
5.2.1 Leerplatform
5.2.2 Pers.academies
5.2.3 Multifunctionaliteit
5.2.4 Maatwerk
5.3 Crossmediaal
5.4 Portfolio
5.4.1 Beoord.portfolio
5.5 Warming-up
5.6 Onderst.onderwijs
5.7 Checklist
C. Opleider
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
VETO
Voorbeelden
Lezing Levensloopbaan Gasunie (vdW)