Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. educatie
>
ahmas
>
a. onderwijskunde
>
x.restjes
Content
A. Educatie
A. Onderwijskunde
Inleiding educatie
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Educatiestijl
1.2.3 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Voorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Kennisuitwisseling
2.1.1.1 Kennis
2.1.1.1 Soorten
2.1.1.1.1 Kennispiramide
2.1.1.1.2 Transformatie
2.1.1.2 Niveaus
2.1.1.2 Onderwijs
2.1.1.2.1 Gradaties
2.1.1.2.2 Leerslagen
2.1.1.3 Lerende
2.1.1.3 Stijlen
2.1.1.3.1 Leerstijlen
2.1.1.3.2 Nw.lerende
2.1.1.3.2.1 Academie
2.1.1.3.2.2 Blokkades
2.1.1.3.2.3 Oplossing
2.1.1.4 Cogn.verwerking
2.1.1.4 Doen (arts)
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.2.1.1 Ontwikkeling
2.1.3 Kwantiteit
2.1.4 Doelen
2.1.4.1 Inst.doelen
2.1.4.1.1 Kwalificeren
2.1.4.1.2 Socialiseren
2.1.4.1.3. Persoonsv.
2.1.4.1.4 Ped.opdracht
2.1.4.1.5 Maats.opdracht
2.1.4.1.6 Opleiden
2.1.5 Kaders
2.1.6 Positie
2.1.8 Voorwaarden
2.2 Modellen
2.3 Theorieen
2.3.1 SDT
2.3.2 CLT
3. Levensloop
4. Historie
4.1 Grondslagen
4.1. Pioniers
4.2 Ontwikkelingen
5. Contrasten
5.1 Didact.vragen
6. Bronnen
6.1 Glossarium
B. Methode
C. Opleider
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
x.restjes
Typ hier de pagina
U gebruikt
cognitieve verwerking.
U gebruikt
kennis
U gebruikt
onderwijs
U verdiept zich in de rol van de
lerende